Vad vill dom höra?

Sitter här hemma i lägenheten och funderar för fullt. På torsdag så ska jag sjunga för en gäng vårdtagare och jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska sjunga. Har suttit och tittat lite på några låtar, men frågar är vad dom vill höra och vad jag kan? Lite svårt att plugga in 10, för mig, okända låtar, och kunna dom utantill på gitarr/keyboard tills på torsdag. Men några har jag allt tränat lite på!

Har ni några förslag på vad 80+are skulle gilla? Och nu vill jag höra låtar och inte bara artister för t.ex, Evert Taube har gjort en jädrans massa låtar (som jag inte kan)

Snart ska jag iväg och jobba kvällen men sen är jag ledig i 2 hela dagar! Ursäkta mitt språk och mitt ordval, men fyfan så jävla freaking underbart!

Bara för det så bjussar jag på en sjukt bra låt (som för övrigt är min ringsignal, ja, ifall nån undrar)


Kommentarer
Postat av: Sabiina

Sjung lite sommarlåtar för dom ;D

2010-03-06 @ 21:50:01

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0