Utan vatten, i en vecka...

Idag så blev jag väckt med frågan; Vart har vi handspriten? Det finns inget vatten i hela Karlstad och Hammarö.

Pga en vattenläcka så är vi helt vattenlösa i kanske en vecka framåt, beroende på hur allvarlig skadan är.
Det här är fucking wonderful!

Jag och Björn har redan varit ute i Skåre (där det faktiskt finns vatten) och fyllt på en dunk till banan, och sen varit på Bergvik och Konsum på Herrhagen i kampen på att köpa vatten! Det enda som finns är kolsyrat och med smak. Precis vad jag vill hälla i toaletten efter besök där.

HURRAY!

Ps. Ja, jag är ganska ironisk/sarkastisk.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0