Jag är sjuk

Igår så sjöng jag för ett gäng gamlingar och dom såg så glada ut och dom sjöng med och allt var frid och fröjd. Sen åkte jag och min syster till Gengåvan och köpte en vas och en tillbringare bland annat. Sen på kvällen började jag att må dåligt.

Och idag är jag sjuk. Jag hatar verkligen att vara sjuk. Speciellt när jag egentligen ska jobba. För det innebär att jag inte får pengar. Och som jag mår just nu så kan jag inte jobba i morgon heller. Sånt suger. Jag tycker inte om att bara sitta hemma och orkelös. Idag tänke jag städa lägenheten. Sånt orkar jag inte med idag.

Och så sa jag till Björn att jag var hungrig nu. Men det är jag inte. Stackars Björn.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0