Är det vår jag hör...?

Visst är det underbart när man vaknar och man ser att det är ljust ute! Ljust ute som i sol! Totaly lovely!

Ny header och design har det blivit sen sist också! Vad tycks?

Måste bara få berätta några saker, fast egentligen så vet jag inte om jag vill. Haha.
Nej, men ibland så måste jag erkänna att jag är mer tjej än vad jag vill tro.

Det är då alltså den här grejen med Bilar. Inte godisbilar och riktiga brum-brum-bilar!
Ibland är jag bara så himla pinsam och utskämd så jag bara vill lägga mig under ett löv och sova bort vintern.

Vi kan väl börja med tabbe nummer 1:
- Jag ska åka och tanka. Gör precis det man ska göra. In med kortet, slår koden, väljer pump, kortet ut och jag ska börja tanka. Vad händer? NOTHING! Det bara blinkar och blinkar. Tänker; "jag provar att trycka på kassa-knappen så får jag väl gå in och betala sen då!
Vad händer? NOTHING! Jag får då snällt spatsera in i butiken och säga till att pump nummer 5 funkar minsann inte! En snäll och stor karl följer med mig ut och jag förklarar att det funkar inte, nåt måste vara fel! (känner av lite hungerkänsla nu också!) Mannen tycker på kassaknappen och sen trycker han på 95-knappen (då jag ska tanka 95 och inte 98) och vips så funkar det!
Har ni tappat bort er nu?
Jag glömde trycka på 95 knappen...
5 points to me!

Vi fortsätter med tabbe nummer 2:

Jag fick min glykolbehållare bytt för några veckor sen, då det var något fel med den. Allt var underbart efter detta men för några dagar sedan så började min kära Bettan att tjuta och pipa igen! Jag åkte iväg och köpt glykol (faktiskt inga missöden då!) och hem igen för att blanda till och ut till Bettan och fylla på. Men det är bara det att det slutade inte pipa fastän jag hade fyllt på! Björn sa att det kanske kunde vara is i tanken eller nåt.
Idag så blev jag trött på det där jävla ljudet så jag öppnade motorhuvuden och då hör jag någonting som åker i marken. Och ser att det finns inget lock till glykolbehållaren.
...
Det var locket som åkte i marken, då jag inte satte fast det när jag fyllde på glykolen utan tydligen lät den ligga kvar på motorn! Jag är så jävla bright!

Om det har slutat pipa? Ingen aning.
Jag vågade inte vara kvar ute på gatan om det var någon som såg mig!

Nu ska jag ner till tvättstugan och mingla lite! Todels!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0