År 2007 resumé!

År 2007 så hände detta;


Under 2007 så var det då som det var fest som gällde varenda helg. Varenda eviga helg. Till samma kära Arena. Då var det Arena som gällde. Kanske mest då vi inte kom in på någon annan krog och Arena var den enda med 18-års gräns. Nån som vill läsa namnet Arena igen?

Jag tatuerade mig även för 4e gången! Balen gick av stapeln och studenten det blev! Nån för övrigt som kan ge mig detaljer om studentkvällen, tack? Arvikafestivalen blev det för andra året på raken, då vi fick bo i en lerhög och skotta bort lera, vatten och det stank svinstia. Regnade istort sett 24/7 och alla åkte hem förutom jag och Fia. Vi skrattade åt eländet då, men frågan är hur kul det var egentligen? Det var nästan så att man njöt av att gå på bajamajor då dom luktade mindre skit än utanför...

Fortsättning på mina år kommer!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Lukten påminde precis om när vi hade grisarna, kommer du ihåg det, o det såg faktiskt likadant ut oxå...att ni bara orkade..

2010-03-16 @ 16:37:43
Postat av: Alexandra

Åhh vad roligt med en massa minnen att skratta åt :D Tur att du har kvar så många bilder alltså, dumt nog har många av mina bilder försvunnit i och med olika dator-byten. Kommer det fler? :P

2010-03-18 @ 18:27:04
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0