Jag måste erkänna;

Jag måste erkänna;
Jag älskar när folk skriver ut saker om sina privatliv i sina bloggar! Eller varför inte folk som vill visa sig mogna/vuxna som hänger ut folk offentligt och sen skriva skit om dem? Denna smutskastning som kan göras, eftersom att den inte blir verklig, då personen ifråga oftast inte vågar säga någonting IRL.

Det är underbart!
För varje gång jag ser detta, så kan jag sträcka på mig och säga högt; Det där är inte jag!
Jag ser ingen vits med att hänga ut folk, eller att avsölja saker om mitt privatliv! Himmel, ni skulle bara veta hur mycket jag inte berättar på bloggen!

Jag har sett så många som har gjort dessa saker och som sen har tagit bort inläggen (kommit på att det inte var så moget att skriva kanske?) och då undrar jag;
En blogg är väl typ som en dagbok? Vill man inte ha kvar inläggen för att minnas vad man gjorde? Jag kanske har skrivit saker som inte har varit alltför smarta, det erkänner jag, men det får vara kvar. För fan vad jag kan skratta åt det om några år!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0