Nej, men lite korsord kanske?

Hej på er!

Kom för en liten stund sen hem ifrån kvällens jobb och nu väntar sängen för att sen gå upp vid 6 tiden i morgon bitti! Jobbar till 13 och är sen ledig hela helgen! Med ett undantag på ett 4 timmarspass på söndagkväll, men det tar vi då!

Björn är just nu på Nöjes och gör det han tycker är roligast! (Nej, han fotar inte nakna tjejer)
Han bränner väl ner stället! Nej, studenten här i Karlstad idag så han kör lite pyro på Nöjesfabriken!

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen med min korsordstidning (fråga inte!) och sussa sött och bli väckt av Björn och David sen vid halv 1 tiden!

Todels!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0