Lördagen!

I lördags så var det en fartfylld dag! Började dagen med att jobba ute i Skåre, skulle ha slutat 12, men fick jobba över till 1! Åkte sen till systemet där det var invasion av människor och jag skyndade fort, fort därifrån när jag var klar med mitt inköp! Hem för att slänga i mig mat på 2 minuter och sen åka ut till Banan för att ta hand om en 7-kamp där som skulle börja klockan 3 och sluta 6!

Gruppen gick svinbra och vi var klara en bra bit innan 6! Jag lekte superman och plockade in så mycket mångkampssaker som jag bara kunde för att 18:10 åka hem och slänga mig in i duschen! Klockan 7 så skulle jag nämligen befinna mig på Kvarnberget för lite partey, och fira Martina som fyllde 22 år för en månad sen! Halv 8 lämnade jag min trygga zon och begav mig mot partajet!

Galet bra kväll kan jag väl säga! Paketöppnande, en massa finfina hoppkort ála Knivlisa-style och avslutade med Tempel!
5 av 5 toasters!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0