En pitta, tack!

Gårdagens 1a roligaste;

Jag gjorde kvällen i Skåre igår. Jag, Eva och Mia bestämde oss för att åka till Ilanda pizzeria och äta mat på rasten. Jag var sugen på en räkpita, och gick, väl inne på pizzerian, fram till tavlan och kollade om det fanns någon smaskig räkpita. Det fanns det inte. Däremot så hade dom räkpitta.

Jag skratta så jag grät.

Gårdagens 2a roligaste;

Jag (säger till Eva inne på Pizzieran); Beställ nu då!
Eva; Men jag har ju gjort det!
Jag; Nej, det har du ju inte!
Eva; Men jag sa ju att jag ville ha en Skåre!
Jag; Jaha, jag tyckte du sa; Vi är i Skåre...

Gårdagens 3e roligaste;

Pizzamannen (till Eva när han kommer med hennes pizza; En skåra!

Åh, vad jag skratta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pizza är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 21:18:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0