Det roligaste, ever!

Jag har varit med om många roliga saker i mitt liv. Här tänkte jag bjuda på några! (Finns en ny kategori som heter; Det roligaste, ever! som jag kommer fylla på)


Jag och Saaben var på Tingvalla körskola, på den tiden då vi övningskörde. Vi hade lektion nere i garaget då vi fick lära oss lite saker om bilar. Vi fick sätta oss i bilen, och Saaben intog förarsätet. Med i bilen så var även min kompis Marcus (fast då vågade vi inte hälsa på varandra, haha) och iallafall;
Körskoleläraren berättar lite vad alla spakar och knappar är till för inne i bilen, och säger sen till Saaben;
- Och om du håller in den där spaken så kommer det spolarvätska.
Han står utanför bilen, lutad mot förardörren, närmast framrutan och pekar mot spaken. Vad gör Saaben då?
JO, hon trycker in spaken, vilket resulterar i att det kommer spolarvätska sprutande. Över hela körskoleläraren.

Jag kunde inte sluta skratta.
För mitt liv.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0