Skåne 2010 - Torsdag och Fredag

I torsdags efter jobbet så drog jag och Björn ner mot Skåneland för att tillbringa en helg hos svärföräldrarna! =) Den ena planen var att åka till Ullared och att inte ha några vägarbeten efter vägen! Både grejerna sprack och vi tog oss en tur till Båstad istället, för att kolla på alla bratsen!

 

Vi stannade även i Brålanda och åt mat. Björn beställde en hamburgare, som det var 25 gurkbitar på.


Fredag

Björns mamma har en cab. Den åkte vi i!






Vi tog oss sen en tur in till Lund där vi bland annat gick in i Botaniska trädgården. Där inne fanns en pippi (av nåt slag) som dom andra pippiarna pickade på! Det var så synd om honom!



 

Vi åt även italiensk glass som var sweeeet!


Jag och Björn tog oss sen en tur till Rövarekulan, naturreservat, och gick omkring lite och fotade lite. Bara sådär. Sen hoppade jag lite.

 




 

Väl hemma så grillade vi lax, jag lekte med vovvarna, Hanna kom till Nygård och sen sov vi.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0