Rydell och Quick och myggbett

Igår så regnade det hela dagen. Trodde aldrig det skulle sluta, men det gjorde det mot kvällen då vi fick riktigt fint väder! Jag och Björn följde då med Fia, Erik och Gunnel till Bmb där vi åt grillbuffé! Otroligt smaskigt må jag påstå! Även om servitrisen inte var den vassaste kniven i lådan och helt borta. Satt sedan och väntade på att Rydell och Quick skulle spela, som bara var 40 minuter försenade! Sånt kan man bli lite smått irriterad på men. Dom började spela och jag, Fia och Gunnel gick fram till scenen för att se bättre, men vi gick snabbt tillbaka och satte oss. För fan vad det inte var bra.

Rydell och Quick hade som vanligt en sjukt bra show och dom kan verkligen spela. Men vad spelar det för roll när ljudet är kasst och repartoaren inte var nåt bra? Jag menar, slänga in Coldplay med Viva la vida som en hyllningslåt till alla tjejer?

Vid 1 så avrundade vi och for hemåt!
Men överlag så var det en bra kväll!

Idag så ska vi bort till Tobbe och Marie och åka båt och grilla! Kommer nog att bli kanon! Och jag ska klappa grisar! =)

Björn fick lite myggbett när han jobbade igår. Inte mycket, men lite iaf!


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Blev lite rädd först attt det var dina ben, såg sen att så var inte fallet..hihi

2010-07-18 @ 18:47:23

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0