KJAM!

Haha, av någon anledning så kom jag att tänka på Lunarstorm. På den tiden då det var så himla populärt och alla hängde där. Lunarstorm har nu lagts ner pga svikande medlemmar, eller hur man nu ska uttrycka det.

Åh, tiden på Lunar är lite nostalgisk för mig! Tiden då man använde kjam istället för kram, man skrev *ler*, *skrattar*, *lol* för att uttrycka hur man kände. Man satt i chatten i hopp om att någon skulle skriva till en, man uppdaterade sin dagbok där man skrev med varannan stor, varannan liten BoKsTaV, man uppgraderade sitt konto genom att betala med sin mobil, så man kunde få en "cool presentationssida" och man gick in så ofta man bara kunde bara för att se om man hade fått ett gästboksinlägg eller ett meddelande! Och så kunde man ju byta namn på sitt användarid! Haha, jag vet inte vad jag tänkte med men om jag kommer ihåg rätt så var det här några av mina namn jag använde:

mizz_goiz
_used_
bittersweet88


Och glöm inte att man skrev (inte jag dock, ansåg redan då att det var töntigt) med så många i:n man kunde. Och bara d istället för det. Exempel för hur en mening på lunar lätt kunde se ut;

Iidag HaR d variit en BrA dAg *ler* Nu sKa JaG gÅ hEm *fniss* Ha d sååå bra! *kjaaaam*

Haha! Nej, nu ska jag göra mig ordning för att åka ner till stan med min syster och gå på stan lite innan hon ska iväg till Chaos och jobba! Själv så börjar jag jobba 2 idag och idag hoppas jag att vi är fler än 3 personer som jobbar, som det var igår!

Todels!

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, underbart. Jag kom ihåg att jag hette MiZz_ZezZa. haha. herregud, tur att den tiden är förbi. ;)

2010-08-18 @ 22:36:25
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0