Vi citerar Christine!

Upptäckte nu en lapp på skrivbordet. Det är ju lappen som jag skrev ner saker som Christine sa under nyår! Jag tänkte nu dela med mig av dessa små citat! OBS! Varning för interna citat!

Citat 1: Men hur ofta träffar man någon som heter Jörgen?

Citat 2: Men visst jobbar du på posten?

Citat 3:
Christine: Stinas ex är också elektriker!
Stina: Nej, han är svetsare!

Citat 4: Jag har en vante med mig. Så otroooooligt rutinerat!

Citat 5:
Christine: *ivrigt* Det är en ny person här inne som jag inte har sett under kvällen
Jag: Va?
Christine: Hon gick in i sovrummet!
Jag: Va?
Christine: Gå och kolla vem det är! Hon är i sovrummet! *helt uppspelt och lite panikartad*
3 sekunders tystnad
Christine: Jaha... *besviket* Det var bara Fia.

Citat 6:
Björn:
Jag har haft min mobil i ett halvår och jag har inte tappat den i golvet en enda golv. Förräns ikväll, och jag har tappat den 3 gånger nu!
Christine: Ja, men då är den ju... bra... Ja men jag menar... Jag vet inte...

Allt det där är otroligt roligt, bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha ja något så fruktansvärt roligt!! :)

2010-01-20 @ 22:48:31
Postat av: Stina

Åh, det var så jävla kul! Speciellt det där med Fia, haha.. Hon var verkligen uppspelt! :D

2010-01-29 @ 14:07:09
URL: http://stinaflina.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0