Nej nu får det vara nog!

När klockan är 14:00 idag så slutar jag att jobba för dagen! Sen är jag ledig hela måndagen och hela förmiddagen på tisdagen då jag börjar först vid 4-tiden. Missuppfatta mig rätt nu. Jag tycker jättemkt om mitt jobb, både kollegor och kunderna. Jag är superduper tacksam för att jag har det här jobbet. Det är ett jobb som ger någonting. Man känner sig uppskattad för vad man gör och det är alltid olika från dag till dag vad man gör.'

- Men FYFAAAAAAN vad jag är trött på att jobba just nu!!!

Kan även bero på att jag gör min 8e dag på raken nu och att jag har ont i ryggen sen jag hjälpte min syster att börja flytta igår och att jag inte är en morgonmänniska, speciellt när Björn ligger kvar i sängen och sover.
Men jag gillar mitt jobb. Kom ihåg det! Jag är bara lite tlött.
Ska bara trycka i mig några Alvedon så kommer dagen att gå som smort. Hoppas jag.
För när klockan är 2, ska jag hem och sova.

Todels!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

I möra är du välkommen till J lägenhet o fortsätta med städningen, hihi, jag kommer ner efter jobbet.

2010-01-24 @ 12:04:22

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0