Bettan får sova borta i natt

Idag jobbade jag kvällen. Therese, som för övrigt är min granne för er som vill veta, jobbade även hon och jag lovade henne skjuts hem om hon inte fick igång sin bil, då den hade krånglat på morgonen.
Vi slutade jobba, vi gick ut till 28 minusgrader och Therese hoppade in i sin bil. Den vägrade starta.
Jag gick bort till Bettan, stoppade in bilnyckeln och tog den ut den igen. För jag fick inte upp låset. Totalt jävla igenfruset. Jag sprutade låsspray så det stod vilt till, värmde nyckeln med eld, försökte vrida om i låset. No fucking resultat.
Hur det hela slutade? Jo, Therese fick ringa sin kille som fick komma och hämta oss och jag fick höra av mig till Henrik och säga att han fick ta bussen hem iaf. Hade lovat att skjutsa hem honom, men så blev det icke.

Så min Bettan får sova borta i natt.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0