1års-dag!!!

Idag, var det min 1års-dag för mig på mitt jobb! Det har gått ett helt år sen jag började jobba på hemtjänsten! Helt sjukt. Och i morgon så får jag lön! Fina tider!

Idag har jag även hjälpt min syster att tömma sin lägenhet samt städa den! Så nu har jag och Björn en massa saker i våran lägenhet som på söndag ska in i Jea och Henriks nya lägenhet. Är helt slut! Spännande va?

Dagens negativa var att jag kuttade min hand på en spik så jag har inte kunnat sprita mina händer på hela dagen då mina tårkanaler har försökt att producera vätska som jag icke har önskat! Tvål och vatten har varit min bästa vän idag <3

Nej, nu ska jag titta lite på tv och sen sussa!

Todels!

Kommentarer
Postat av: Jea

hihihihi

2010-01-29 @ 00:44:03

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0