1 timme för Haiti

Vi har alla hört om tragedin i Haiti. Jag har nu följt flera tusen andra svenskars initiativ och skänkt pengar. Jag valde att skänka till Läkare utan gränser (som jag och Björn även skänker pengar till annars också genom vårat elbolag GodEl där överskottet oavkortat går till ett valt välgörande ändamål). Jag tycker att det är en självklarhet att hjälpa andra som har det svårt. Vad tycker ni?



Jag jobbar en timme för Haiti

Dagens fråga:
Kommer ni/Har ni skänkt pengar för att hjälpa offren i Haiti?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0