Nej, du har inga bevis

Igår natt så hade jag en riktig hemsk dröm! Eller, hemsk beror väl kanske på hur man ser det.

Det började med att jag hade gått till jobbet, för ville inte ta bilen, men hade med mig bilnyckeln i jackfickan iaf, för hade inte tänkt på att lämna den hemma. Men när jag jobbar så får jag ett samtal om att Björn är på sjukhus efter att ha varit med i en bilolycka när han hade varit påväg ut till banan på jobb. Får reda på att det är min bil som han har krockat med, då han hade letat reda på min extranyckel. Han ville inte ta sin egen bil för han trodde inte att Carl ville betala bensinen för det.

När jag kom till sjukhuset så får jag även reda på att det var Björns fel att olyckan hände. Han hade kört way to fast för det första, sen så hade han bara svängt framför en bil. Men Björn vägrade erkänna att det var han som gjort fel. Och han sa bara till mig (med sån där jävla fjortis-attityd); - Du har inga bevis på att jag körde din bil. (För polis, ambulans, vittnen osv hade ju inte alls sett honom?) Han vägrade erkänna att han hade tagit min bil, och på nåt vänster sen så fick jag betala 50 000 kr för skadorna på min bil och på bilen som körde in i Björn.
Sen fortsatte våra liv som vanligt, förutom att jag var jävligt sur på Björn hela tiden, men han fattade inte varför och fortsatte med sitt: - Du har inga bevis för att det var jag som körde. - Jag har inte lånat din bil.

Jag var så jävla förbannad på honom, men det var aldrig så att jag tänkte tanken på att göra slut och inte vilja vara tillsammans med en lögnare, utan nejnej, vi fortsatte som vanligt.

Jävla skum dröm... Ska nog gömma extranyckeln.

Ligisten Björn



Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0