Göteborg!

Jag och Björn har ju, som bekant, varit i Göteborg! Var ute och åt på Avenyn på kvällen och gick på stan lite dagen efter! Var ett finfint besök! Snorkallt men!


Göteborg sammanfattas lättast:

Antal:
- emos: 3 st
- emos i emotrappan: 0 st
- rocklåtar som spelades inne på Hard Rock Café: 0 st
- 80-tals poplåtar som spelades inne på Hard Rock Café: 3 st (av det vi hann höra innan vi gick)
- kronor vi sparade på att tvinga taxichauffören att åka mot enkelriktat: Typ 100 kr
- meningar jag förstod inne på en pub pratades med engelskmän: 3. Ungefär.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0