Jag kräver kantareller!

Idag har det varit en produktiv dag!
Hämtade min syster runt halv 12 och då blev det frukost-inköp på Konsum och sen hem till mig för att plugga! Vi satt med matten i cirkus 3 timmar, sen tog vi en rejäl paus! Vi åkte och storshoppade på Bergvik! Sen ni, hör och häpna, så åkte vi ut till skogen, satte på oss stövlar, och begav oss ut i vildmarken på jakt efter skogens guld - kantareller!
1 och en halvtimme senare så hade vi kommit tillbaka till bilen, med ynka 10 svampar. Varav 3 var gulkremla eller nåt liknande. So.Not.Worth.It.

Men vi har fått flera tips och åker nog iväg i morron igen! FÖR JAG KRÄVER KANTARELLER!

Efter denna otroligt givande stund så blev det hem till mig igen där vi slängde in en varsin pizza i ugnen! Sen blev det natur en stund innan vi kollade på Fångarna på fortet.

Alla vi som älskar dvärgarna, när dom visar att dom har fått en till nyckel, upp med handen!

Kommentarer
Postat av: Eric Henriksson

en hand uppe

2010-08-26 @ 00:21:23
URL: http://mpb.nu

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0