Ankor, Fogskum och Matte B

Hej bloggen =)

Just nu känner jag mig glad, för mitt internet funkar igen! Det har krånglat i nästan 3 dagar, men nu är det igång igen!

Vad har hänt senast?
Jo, Björn lämnade mig för att åka till Kalmar på jobb och var borta i 10 dagar. Under tiden så har jag försökt att fylla mina dagar så gott det har gått!

I fredags, efter jobbet, så mötte jag upp Ellinor, Hilda, Marie och Jonna från jobbet som satt på Ankans uteservering! Det var nog längesen jag skrattade så mycket som jag gjorde under dom timmarna vi satt där! Ni får 5 av 5 toasters tjejer!

På lördagen så jobbade jag igen och efter det så mötte jag direkt upp Martina, Saaben, Pernilla och Fanny då vi begav oss till Viken på förfest! Tog oss en in till stan där vi gick till Bmb.
Allt gick bra där. Vi som inte hade åldern inne skulle få komma in, men... MEN då visade det sig att det var en kille med som var 20 år (dvs -90a) och då var det kört. Så vi begav oss in mot torget, där vi skingrades ifrån gänget så det var bara jag, Martina, Saaben och Pernilla kvar!

Men det gjorde ingenting. För vi köpte en varsin baguett på Sjökvistens och satte oss på några parkbänkar. En kille kastade enkronor från 3e våningen mot oss och vi fick ihop 2 kr så Saaben kunde gå på den offentliga toaletten som finns på Drottninggatan. (filmbevis finns!)

Sen gick vi hemåt, jag och Pernilla smidde hämndplaner mot den där 90an, som inefattade bland annat fogskum och kondomer.

I måndags så började jag och min syster på Komvux. Vi ska under hösten läsa Matte B och Natur B. Känner nästan redan nu att jag ångrar mig, men det är lika bra att bita i det sura äpplet och ta sig igenom det.

Nu blev det en massa text och inget mer. Så nu avrundar jag.

Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0