Älskling, är du stolt över mig?

Jag anser mig själv inte vara en sådär jättevirrig person! Eller klantig. Eller en sån person som gör saker utan att tänka mig för. Eller, jo det vet vi alla att jag är. Vem försöker jag lura?

Gårdagens ligger-i-sängen-och-ska-sova-samtal:

Jag: Eh, alltså. Igår när jag skulle epilera mig själv lite, så fick jag en jättebra idé!
Björn: Jaha?
Jag: Ja, jag tänkte "jag har lite hår på tårna, så jag tar dom med" Det var bara det att jag... typ råkade skalpera tån. Den är skinnflådd!
Björn: ...
Jag: Är du stolt över mig?
Björn: Självklart! För varje misstag du gör så lär du dig något.

1 min tystnad

Jag: Var du stolt över mig när jag trodde att Argentina låg vid Spaninen?
Björn: Eh... Ja, för du lärde dig något.
några sekunders tystnad
Jag: Vad du stolt över mig när jag glömde en matkasse på Bergviksparkeringen?
Björn: nej.

Jag vet inte hur ni känner men, det sista svaret såg jag inte komma!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0