Ibland är jag lite rolig jag

Det här med att uppdatera är ju inte min starkaste sida direkt, må jag påstå. Så därför känns det så himla naturligt att 05:56 på morgonen sätta sig och skriva ett inlägg, eller hur? Och efterfrågan efter inlägg nu på morgonen lär vara otroligt enorm!

Inatt har jag varit lite rolig jag. Har påbörjat visa resultatet hur man blir av att jobba med dementa. Man blir dement själv. Mitt alarm ringde, jag gick upp. Jag började att göra mig i ordning, ovanligt trött, men "hey, det är min 8e dag på raken, kanske det som gör sin rätt?" Jag råkade slänga ett getöga på klockan, suckade för mig själv och gick och lade mig direkt.
...
Klockan var 01:20 på morgonen. Hur jag kunde få för mig att klockan var 05:50, är ett mysterium! Men det slutar inte där gott folk. 04:10 var jag återigen uppe, (What the fuck is wrong with me?) med tron att jag snart skulle till jobbet, få avsluta dagen och åka hem och sova.
Jaja, nu sitter jag uppe. Så därför kan ni få ett till inlägg ifrån mig om vad som hänt senaste! Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0