Grattis alla emos"

Tänkte slänga in en snabbuppdatering så att ni är väl medvetna om vad jag har gjort om dagarna!

Min "kära" Bettan har muckat med mig och tvingat mig att byta hjullager på henne. Det blev en dyr historia... Som inte är slut än heller, då biljäveln vägrar sluta pipa och blinka! Sen påbörjade jag en härlig jobbvecka! 9 dagar på raken varav 2 av dagarna har varit delade turer! Sweet!

Igår så var jag iväg på ansiktsbehandling. Totaly lovely! Har nog aldrig varit så ren i mitt ansikte, ever! Åkte efter denna upplevelse hem till min syster som genast följde med mig ut på nya äventyr! (slänga glasflaskor, panta, åka och köpa godis osv) Men det finns en sak som jag inte fattar;

- Det är påsk nu, har någon missat detta? Typ, skärtorsdagen idag, så GRATTIS alla emos! Jag ska lägga ett rakblad i era påskägg! Meen, det jag skulle komma fram till var;
Var fan finns alla dragéägg? Ni vet dom där godisäggen, (gröna, röda och gula) som är sega inuti? Nu menar jag icke dom där vidriga sockeräggen som alla äldre bjuder på! FYFAN!

På konsum på herrhagen så har dom varje år haft sådana ägg i lösvikt, som man har kunnat köpa, men i år? Nej! Efter många affärer så fann jag dessa godisbitar! I påsar, och för 19 kronor styck. Skandal!
Dom där äggen är ju lika viktiga som skumtomtar på jul, som Gustav i Svensson Svensson säger varje år.

Nu ska jag borsta min tand och sen åka iväg till Skåre och jobba. Todels!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0