Glad påsk =)

Glad påsk allesammans! Gårdagen firade vi med middag här hemma med gästerna Martina, Fia och Erik! Mycket trevlig kväll. Vaknade idag, 12 timmar efter att jag och Björn somnade igår och idag så är det underbart väder ute! 11 grader varmt!

I morgon så åker jag hem till skogen, för första gången sen jul, och den här gången så åker jag för första gången hem i min egen bil, Bettan! Bettan ska till verkstan på onsdag och hon blir en dyr historia för mig!

Köpte tulpaner och påskliljor igår! Påskliljorna hade bara knoppar igår, men idag ser det annorlunda ut!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0