Gick som det skulle

Blogg.se krånglade lite igår märkte jag! Jag gjorde två inlägg efter varandra, men det var bara ett som kom upp. Men det andra är publicerat, enligt blogg.se. Jaja, dessa i-landsproblem lägger vi åt sidan nu!

Igår efter jobbet så ville Björn att jag skulle hjälpa till att sälja fyrverkerier ute på Coop. Jag sa ja, av någon märklig anledning. (Inte för att jag inte vet hur man gör, jag har gjort det förut, men jag var dyngtrött!)
Att placera en tjej som jobbat 7 dagar i streck, (varav 2 dagar varit delade turer och som efter dagen idag gjort 9 dagar i streck) som vaknat 2 gånger under natten och haft hyss för sig, jobbat 7-14 och som under dessa två timmar på Coop häver i sig 2 burn, då händer det grejer vill jag lova! Blev totalt stirrig och kom på mig själv med att stå och dansa. Nej, jag ljuger inte.
Jag stod och gungade med i någon skum takt i mitt huvud.
Var så jäkla trött innan jag köpte mig en burn, så ni ska veta; Jag orkade inte ens säga hej till folk. Jag lade på mig ett leende hela tiden och ibland senni, så hamnade huvudet på snedden.
Haha, missade totalt en kvinna idag. Såg henne inte fastän hon gick framför mig. Jävla burn.

Just ja! Ni undrar om någon köpte några fyrverkerier av mig?
Nej. Inte ens någon som ställde sig och tittade lite bara.
Usch.


Ps. Jag försöker och försöker, men det går fan inte att göra en rads mellanrum mellan meningarna. Så fort jag sparar inlägget så försvinner mellanrummen.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0