BULLSHIT CSK!

Idag finns det en artikel på Vf.se där det står att det är långa köer på akuten i Karlstad men att dom har en "tumregel som säger att ingen ska behöva vänta mer än 4 timmar på att få träffa en läkare"

BUUUUUUUUUUUUUUUULLLLLLLLLLLLLLLSHIIIT!

Jag har varit stamkund på akuten i Karlstad. Och jag har fan fått vänta minst 8 timmar varje gång jag varit där! Senast så var jag där för njurbäcksinflammation. Jag hade en sänka på 225 (som ska ligga under 10), njurbäcksinflammation, urinvägsinfektion och en allvarlig infektion i kroppen. Och jag fick vänta 9 timmar på en läkare. 4 timmar my ass heller!

Och då tog det en timme att få anmäla sig också, fastän vi hade ringt innan och dom hade sagt att vi skulle skynda oss in.


Annars så är det superfint väder idag och klockan 2 så börjar jag att jobba! Har varit ledig nu i några dagar så är utvilad! Och Bettan is back =)

My sweet, sweet Bettan!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0