Att ha Trichotillomani

Jag lider (bokstavligen talat!) av tvångssyndromet Trichotillomani, vilket innebär att jag medvetet och omedvetet rycker loss mina ögonfransar. Jag sitter och håller på med dom i just detta nu.
Otroligt idiotiskt, tänker nog flera av er nu.
Ja, jag är villig att hålla med er. Men ni ska bara veta att det är fan svårt att låta bli. Så jag har jättefå ögonfransar och dom jag har, är svinkorta, vilket också är en anledning till att jag oftast lägger till ögonfransar när jag retuschar mina bilder. Sådär, jag har en anledning till att retuscha mig! Mohahaha!

Så, nu vet ni det.
Idag är det Idol-audition i Karlstad och jag sitter här hemma i lägenheten. Och jag tänker inte gå dit heller. Aldrig! Kanske ska skicka in en film till andra chansen. Kanske. Det heter ju 3e gången gillt. Men orka.

Nu ska jag städa!


Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Hej hej :) kikar in och önskar dig en fin måndag :)

2010-04-26 @ 06:19:58
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Jag är glad! idag har jag förstått att det är en sjukdom. jag blir så lycklig som ser att jag inte är ensam! och att människor som har sjukdomen vågar stå upp för den och visa människor runt omkring! läs gärna mitt inlägg från idag. Vore skönt att ha kontakt. Jag erkände för min pojkvän idag. Det är den enda människan på hela jorden som jag erkänt för. Du inspirerar mig! tack!

2011-01-09 @ 01:07:18
URL: http://malinefrisk.blogg.se/
Postat av: Patricia

Hej! Jag ville bara bjuda in dig till gruppen Trichotillomani SWE på Facebook. Skulle va jättekul om du ville joina. Jag försöker värva så mycket medlemmar som möjligt för att medlemmar ska ha någonstans att vända sig till om de vill prata med andra som lider av TTM. Ha de bäst så länge o hoppas du hittar till gruppen :)

Kram

2012-04-09 @ 00:56:40

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0