Varit hemma i skogen!

Jag har varit hemma i skogen, onsdag till fredag! Var skönt att få komma hem lite och slippa prata i telefon (då mottagningen knappt funkar där uppe ^^)

Kom ner i fredags och var och hälsade på Saaben en sväng när hon, Pernilla, Martina och Fredrika förfestade där! Jag körde på nyktert jag då jag även hjälpte Björn med badtunnorna som stod nere vid Uno, då det var Kulturnatta på stan. Konstigt egentligen att en nykter verksamhet/arrangemang kan ha så himla många fulla 14-åringar?

Jaja, kom hem runt halv 3 på natten men jag kunde inte somna förräns halv 6, an någon mycket märklig anledning... Jag tog mig verkligen inte upp vid 8, så jag somnade om, medans Björn fick åka iväg och jobba! Runt 12 så hämtade han mig och vi begav oss mot banan till där jag tillbringade min dag. Lyxmiddag på Max bjöd jag på efter det, och sen styrde vi kosan mot Karlskoga där vi skulle lämna en badtunna! Hem sen igen, ta ett bad, kollade på CSI och sen gick vi och lade oss.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0