Sjuk med infektion

Nu sitter jag här, ensam i lägenheten, och slemhostar lite gött sådär. Dagen känns underbar då jag lider av feber, slemhosta, munsår (jag har aldrig haft munsår tidigare!!!) och urinvägsinfektion! Kan ju även tillägga att jag har disk för en hel armé, i köket, som behöver diskas och det regnar ute!
Jag har även inga pengar på min mobil, så jag kan inte höra av mig till någon.

Men jag är inte bitter.

Tänkte nu, i mitt sjuka sinne, tillbringa resterande av dagen med att uppdatera min status på Facebook, eftersom att det verkar vara det senaste. Kommer uppdatera så mkt så Aftonbladet kommer att höra av sig till mig och fråga om mitt Facebook-beroende.
Susanna:
  • ska diska
  • diskar
  • har diskat
  • är stolt för att hon har diskat
  • har ätit ett päron
  • tyckte päronet var gott
  • kliar sig i huvudet
  • tycker inte om att slemhosta
  • har nu hostat jättemycket
  • kräver nu att alla hennes kompisar kommenterar detta
  • sitter i morgonrock
  • Gilla!

Orka. Jag ska äta ostkrokar nu och dricka cola! Där har vi något att gilla gott folk!

Just ja!



Han i vitt på bilden är en våldsman som man efterlyser i Karlstad! Har överfallit 3 kvinnor! Känner ni igen honom? Ring till polisen på 114 14! (Det är faktiskt sant!)

Han i rutig skjorta, bredvid den misstänkte våldsmannen, och det rödhåriga som man ser bakom mannen i rutigt; är min syster och hennes kille Henrik. Dom är inte misstänka för något brott för tillfället, men om ni har sett min syster inom den senaste timmen, så kan ni be henne att ringa upp mig, då hon skulle ha ringt mig för 3 timmar sen!

UPPDATE:
Min syster har nu ringt mig
och lever och hatar sin mobil. Thank's for reading.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0