Jag lever för mitt jobb!

Som vissa på jobbet säger: "Man har inget liv utanför jobbet, för det är det enda man gör"
Ja, jag kan ju inte direkt inte hålla med dom just nu. I morgon blir det min sjätte dag på raken som jag jobbar. Jag är en trött människa nu för tiden. Och det är jobbigare än ni tror att ta hand om människor!

Igår så var jag iallafall hos Saaben där Martina och Pernilla även höll till då vi skulle planera våran Sthlmsresa! Just nu så vet jag inte direkt ifall vi kom fram till någonting men, det var en jävla bra stämning iallafall! =)

Mamma kommer snart ner och då ska vi åka till Ikea. Ingen av oss ska köpa någonting egentligen, men vi drar dit ändå!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Men det blev ju nåt iallafall..

2009-09-09 @ 18:06:53

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0