Inte lika kortfattat

Igår så jobbade jag, precis som vanligt! Fick när klockan var 9 åka till ett annat ställe och jobba till halv 2 och sen tillbaka. Kan väl milt sagt säga att det var en lite smått stressig dag! ^^ Men jag klarade mig, och jobbade 2 timmar mer än vad jag skulle ha gjort! Spatserade sen hemåt och funderade på om jag skulle se om det styrdes förfest någonstans under kvällen. Ville inte gå ut, men kände för att träffa folk, då jag aldrig hinner/orkar det! Men sen gav jag upp dom planerna och höll mig hemma istället! Lagade god mat. Egen panerad torsk med potatis och äggsås! Smaskens!

Idag så är det mulet väder och perfekt städväder!
Har tagit vardagsrummet, sovrummet och badrummet! Blev nu hungrig och ska fixa med mat! Vilket innebär att jag måste stå och smådiska emellanåt, då detta inte är en av min eller Björns favoritgöra här hemma, och vi måste kanske ha tallrikar att äta på? Så jag fixar detta med!

Nej. nu känner jag att jag har tagit några för många minuter av eran tid på detta dravvel!
Fixa mat blir! Kyckling och ris med ädelostsås =)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hejsan! Jag bara undrar på vilket sätt din trichotillomani yttrar sig? Hoppas du förstår min lite konstiga fråga :P



Jättebra blogg btw! Ha det bra!

2009-09-13 @ 11:54:08
URL: http://nickikick.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej igen, tack för att du svarade :) Jag undrade nämligen för att jag själv drar av mina ögonbryn i tid och otid och märker att jag gör de oftare när jag inte mår bra ( är sjukskriven för bla. depression och panikångest), har inte vetat att det fanns ett ord för det här tillståndet innan, ramlade in på din blogg, fastnade på "saker du inte visste om mej"och klickade på länken, Känns skönt att veta att man inte är ensamm om det här som många tycker är "konstigt", ha en jättebra dag!

2009-09-13 @ 14:39:45
URL: http://nickikick.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0