För man kan om man vill

Tvättid idag, 07:00-14:00, och jag fattar inte att vi kan ha så mkt tvätt som vi har! Upptäckte att vi hinner inte tvätta våra sängkläder och om man ska vara petig så kommer jag att gå över tiden med typ 10 min och då måste jag även använda torktumlaren! Får hoppas att grannen som ska tvätta sen vid 2 är en tidsoptimist och kommer en halvtimme försent eller nåt ^^

Håller på och gör lunch nu också! Jag och Björn har bestämt att vi ska endast äta en variation av Stenåldernsmetoden. Eller ja, vi ska äta mindre onyttigt helt enkelt! Hm, det är därför jag steker bacon just nu? Haha

Tänkte iallafall köra på en sallad idag med bacon, bulgur och fetaost!


Björn: Har du blekt håret eller nåt?
Jag: Eh, nej?
Björn: Nej, tänkte på att det var så ljust. Men du kanske bara har tvättat och borstat det.
Tack älskling

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Han är bra gullig din Björn

2009-09-01 @ 13:52:54

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0