En paus...

Kommer att ta en paus ifrån bloggen (tror jag) tills på fredag, för ska åka hem till mina föräldrar idag. Dom har faktiskt bredband hemma, men frågan är om man vill sitta framför datorn och se dum ut när jag åker hem för första gången sen påskas.

Vad jag gör uppe nu?
Men Björn väckte mig precis innan han lämnade lägenheten, 07:53 och då märkte jag att jag var suuuperkissnödig. Sen kunde inte jag somna om. För det känns som jag har början på en urinvägsinfektion nu, och believe me, om någon vet hur det känns, så är det jag! It hurts like hell. Så nu ska jag bada! 10 i 9 på min lediga dag!

Nej, nu orkar jag inte skriva mer.

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0