10 sanningar om mig

Här kommer det 10, otroligt viktiga, sanningar om mig:

Jag:
  • hatar att hälla upp mjölk. Jag blir rädd.
  • lider av trikotillomani som är ett tvångsyndrom
  • har varit på 4 arvikafestivaler och har kvar alla armbanden, kvar på armen och har aldrig tagit av dom.
  • har varit på akutmottagningar i Torsby, Karlstad, Arvika och Varberg
  • äger 2 gitarrer och en keyboard som jag använder flitigt
  • är lite av en hypokondriker
  • absoluta favoritband är Slipknot...
  • ... och jag ska även göra en tatuering som är kopplat till dom
  • har 4 tatueringar sen tidigare
  • och en navelpiercing som jag tog i Bulgarien, som jag ångrar att jag gjorde
Och nu är hundjävlarna i grannlägenheten igång igen! Nu ska du lyssna, jävligt noga, Herr Granne:
MAN SKAFFAR FAN INTE HUND OM MAN INTE KAN LÄMNA DOM ENSAMMA I LÄGENHETEN NÅGRA TIMMAR UTAN ATT DOM SKA SKÄLLA, SÅ MAN MÅSTE RINGA POLISEN! Jag blir totalt galen på detta jävla skällande! Iförrigår så skällde dom konstant i TVÅ TIMMAR! Fattar du hur lång tid det är? Fattar du hur lång tid det känns som när man bara hör hur dom skäller och skäller och skäller?

Nu vill jag inte låta fientlig mot dig. Men jag tänker personligen se till att folk ljudisolerar din lägenhet om dom inte slutar.

Kommentarer
Postat av: Elin

...och stackars hundkrake... ;o(

2009-09-04 @ 14:44:23
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0