090910

Igår var det 090909, första gången på väldans länge som jag tror att alla visste vilket datum det var utan att behöva tänka efter ^^

Jobbade kvällen igår, och när jag sen gick hem, och var cirkus 3 kvarter hemifrån så ser jag 3 killar som står lite längre bort. Och VIPS, så bitchslapar en av killarna en av de andra killarna, så det ekade fan över hela Herrhagen! Åh gudars! Killen som blev slagen vrålade rakt ut och frågade vafan han höll på med! Började gå hett till där!

Vad jag gjorde? Jag skyndade fort som fan över gatan och bort därifrån! Tyckte nämligen att jag kände igen killen som slog. Och jag kände inte direkt för att stå där och inspektera läget/rycka in som en nyfiken tant.

"Jaha, så ni står här och är osams ni. Något ni vill dela med er av? Inte? Nähä. Ni står inte allstå bara här och har det bra? Ni dricker inte likör? Och står här och har det bra? Nähä? Nej, men då går väl jag hem då."

Ibland så vill man bara tillbaka till Bulgarien. Helt sjukt! Det är 3 år sedan! Cheesus vad åren går fort!


Och nej, jag ville inte säga något speciellt med killarna som blev lite våldsamma. Tänkte bara fylla ut inlägget lite bara. Sen tänkte jag lite spontant bara slänga in att jag ogillar starkt folk som är kräsna (när det gäller mat) och folk som inte kan be om ursäkt. Tänkte bara säga det. Jag är ledig idag =)


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0