Svar på frågestunden!

Nu kommer dom efterlängtade svaren på min frågestund! Frågorna bara vällde in, och folk bara ville veta mer och mer om mitt liv!

Här kommer svaren på mina 6 frågor.

1. Målar du dina tånaglar?
Ja, det gör jag! Fast för tillfället så har jag fakiskt omålade naglar. Tro't eller ej!

2. Hur många gånger har du färgat håret?
Eh... Jag har färgat mitt hår sen i 8an. En gång i månaden i 7 år. Plus alla gångern jag har slängt i en blekning och lagt i grönt. Hm, ja det är väl över en 100 gånger iallafall!

3. Vad tänker du när du slutar jobbet? (alltså arbetsdagen)
Idag så vet jag inte om jag tänkte så mkt alls. Jag kände mig mest... tom.

4. Bästa boken du har läst?
Räknas dassboken? Annars så det en serie (som jag inte kommer ihåg vad den heter) i 7 böcker som handlar om en familj, som splittras och alla barnen i familjen får flytta till nya familjer. Visst låter det svinbra?

5.Vad vill du bli när du blir stor?
Smalare, rikare och lycklig. Och artist.

6. Ska vi vad heter det...?
Nej, jag är inte sugen på chorizo idag, tack.

Ah, nu är jag helt slut i fingrarna och i hjärnan! Har ju svarat på frågor i hela... 2 minuter nu!
Note to self: Aldrig frågestund igen!

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0