Kan jag inte få lite mer jobb?

Den här veckan så började jag på mitt vikariat! Gött att ha hela månaden ordnad så man vet när man ska jobba, och framför allt veta när man är ledig så man kan planera sitt liv! Är det så erat liv ser ut, ni som går på schema?
Välkommen till ett liv där det inte är så!
Just nu så har jag precis vaknat, har sovit i 2 timmmar! Från måndag den här veckan till måndag nästa vecka, så jobbar jag varje dag. Börjar 7 på morgonen varje dag, och på lördag gör jag delad tur. Puh, det är jobbigt gott folk! Men, pengar =)

I morgon, så kommer jag att jobba i K/R.
Jag är verkligen inte ledsen över att jag får jobba så mkt som jag gör, men just nu är jag bara jävligt trött och kan inte tänka ordentligt.

Vilket jag märkte när jag glömde mitt visakort på pressbyrån förut när jag köpte mig en dricka där. Lite för trött kanske?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0