Gårdagens bästa uttalanden!

Varning för internt!

Robin:
Åh, Björn. Du är en sån där Apple-bög.
Björn: Jaha?
Robin: Det är ju bara sån jävla skit det där.. Och iPhone då, fyfan..
5 sekunders tystnad
Robin: Äh, jag vill också ha det!!!

Robin: Men fan va jobbigt med en iPhone, man kommer ju skita i all evighet om man har en iPhone! Skiten kommer att torka i röven på en innan man hinner kolla allt på en iPhone!

Sandra:
Ja, ge henne ett litet vinglas! För hon blir så full så lätt!
30 minuter senare
Jag: Sandra, det kanske var du som skulle ha ett litet vinglas?
Sandra:
Ja, kanske det! (fyller på sitt glas och springer ut i vardagsrummet)

Jag, Fia och Tommy står på balkongen, då Sandra kommer ut.
Sandra:
Susanna... Sofia... *viftar med sitt finger som en riktig skolfröken, vilket hon även är!* Ni får inte... ljuga för Tommy. Ni förstår. Han är så godtrogen. Han.... Han, går på ALLT när säger.
Fia: Sandra, vi pratar om allvarliga saker här.
Sandra: Nejnej, ni ljuger bara för honom. Stackars Tommy.
sandra går in igen

efter krogen, 02:15, så följer Martina med mig och Björn hem då hennes syster fick låna våran säng när vi andra gick ut på krogen
Martina: Sandra, nu ska vi bada
Sandra: Det kan du göra själv
Martina: Nej, Sandra ***** ska också bada.
Sandra: Nej, han får bada själv. BURR va kallt det är!
björn kommer in i rummet
Björn: Sandra, vi ska spela poker.
Sandra: Som fan heller. Jag ska inte spela nån jävla poker.
Björn: Jo, vi ska spela klädpoker. Du kan vinna flera tusen!
Sandra: Martina, kan du ta bort den där jävla idioten härifrån?
efter en halv minut så sätter sig Sandra upp i sängen
Sandra: Men, Björn! Oj ,var det du. Jag trodde det var någon annan. BURR va kallt det är!
Martina: Vem trodde du att det var då?
Sandra: Jag vet inte. Men, var är alla andra då?
hysteriskt asgarv från min, martina och björns sida
Martina: Sandra, dom är på krogen
Sandra: Va? Hur mycket är klockan?
Jag: Hon är halv 3.
Sandra: Nej men fyfan. Har ni lämnat mig här? Var är dom andra då? Nu ska vi ut på krogen!
Martina: Nej Sandra, vi ska hem!
Sandra: Ja, nu går vi så ska vi ragga pojkar! BURR va kallt det är!

Martina och Sandra är på toa
Martina: NEJ SANDRA! Sätt dig inte där!
brak


hahahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du klicka på bilden med Rabih i min blogg ?Klicka på bilden , då får jag lite poäng till en tävling ! Snälla bara ett klick ?



2009-10-18 @ 14:58:05
URL: http://whineup.blogg.se/
Postat av: nayomi

måste bara säga att du har en riktigt skön blogg ;D

2009-10-18 @ 14:59:35
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: All about Ida

Hej, jag har bestämt mig för att börja blogga om jag får över trettio kommentarer på mitt första inlägg.

Så om du vill hjälpa mig, får du gärna kommentera på allaoutida.blogg.se =D

2009-10-18 @ 15:26:49
URL: http://allaboutida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt seriöst Susanna - jag skäms ihjäl, okej!? Alla diverse människor måste verkligen fått ett bra första intryck av mig, not. Så jävla typiskt då detta typ aldrig hänt innan, fy fan! Men men..nån gång ska väl va de första. Än en gång, tack för att vi fick komma!, även om de såhär i efterhand uppenbarligen hade vart bättre om vi hålit oss därifrån (då hade jag ju åtmistone besparat en viss person en hel del otrevligheter samt sluppit skämt ut mig) dock va kvällen väldigt trevlig!, ja de lilla jag minns vill säga. Å förresten - tack så himla mycke för den läckra bilden du tagga mig på, lovely! =)

2009-10-19 @ 00:12:08

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0