Frågestund!

Imorgon så får jag lön! Gött! Fördelen med att man jobbar så mkt så man knappt kan se rakt längre, är att man får en finfin lön! Om det här hade varit Facebook så hade vi tryckt på Gilla nu!

Är även ledig idag, och har hunnit med att färga håret. That's it. Har inte orkat göra ett skit idag. Är svinhungrig, men orkar inte laga mat. Vet förövrigt inte vad jag skall tillaga. Vilka satans jobbiga problem!

Och bara för att jag är hungrig och omotiverad till någonting idag, så tänkte jag köra en frågestund! Är det någon som funderar på någonting? Är det något ni vill veta? Vill ni ge mig över 5 kommentarer?

Sjysst da?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Målar du dina tånaglar?

Hur många gånger har du färgat håret?

Vad tänker du när du slutar jobbet? (alltså arbetsdagen)

Bästa boken du har läst?

Vad vill du bli när du blir stor?

2009-10-26 @ 17:04:11
Postat av: Ida

Är det tråkigt att ingen ställer frågor till dig?

Känner du dig förlöjligad nu?

2009-10-26 @ 21:37:12
URL: http://rruppuppai.blogspot.com
Postat av: Susanna

Ja, Ida. Ingen vill veta någonting om mig!

2009-10-26 @ 21:49:11
URL: http://susannaslife.blogg.se/
Postat av: Främling

Ska vi vad heter det...

2009-10-27 @ 20:45:57

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0