En ledig dag!

Idag är det min första lediga dag på 8 dagar!!! Inte så mkt kanske vissa av er tänker?
Då har ni aldrig jobbat inom vården, gott folk! Har varit helt slut dom senaste dagarna, kanske även beror på att jagf har gått upp halv 6 varje morgon i 8 dagar!

Så idag firade jag detta med en stor frukost, bestående av kokt ägg, smoothie och smörgås! Alltså inte hårt bröd och en klunk proviva innan jag sprang till bussen, som det har blivit dom morgnar som jag jobbar.

Nej, idag ska jag bevisa hur vuxen jag är, genom att sortera skor, diska och städa lägenheten. Ikväll så ska jag och Björn iväg på en plåtning! Det ni!


Kommentarer
Postat av: mamma mia

Lycka te me plåtningen..

2009-10-13 @ 12:59:53

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0