Bus eller godis?

Det bankar på dörren.
Jag öppnar dörren och där står en ensam kille med en mask över halva ansiktet.

Han: Bus eller godis? *låter arg*
Björn: Ja, en jäkla massa bus
Jag springer och hämtar choklad och äckliga kakor
Jag: Du kan få kakor och choklad
Han: Ah.. choklad då. *tar chokladförpackningen*
Jag tar tillbaka chokladen och öppnar förpackningen
Jag: Ta lite av varje du
Han tar 2 chokladbitar, vänder och springer upp för trappan i trapphuset
Inget tack, inget hejdå och han stängde inte ens dörren

Men det jag undrar är:
Vem fan går ensam, utklädd, och ber om Bus eller godis.
Och vem fan har uppfostrat honom?
Och varför ville han inte ha våra kakor?

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0