Är det fest eller?

Ikväll blir det fest, dvs, party, partej, livat i kåken och klackarna i taket! Har precis varit och införskaffat mig snacks, för vad är en fest utan snacks? Då kommer bara frågan; finns det inge snacks på festen?
Men nu kan jag stolt meddela, att; Jo, det finns snacks på festen!

Kom på förut att idag är det första gången sen jag var i Sthlm (2 veckor sen) som jag fixade mitt hår! (Här snackar vi riktiga i-landsproblem!) Har ju jobbat så mkt så jag har inte haft nåt behov av att fixa iordning mig, men ikväll, då jävlar! Nu skall det fixas med nya hårprodukter och tupering! Visst ryser ni av välbehag när ni läser detta? ^^

Har precis slängt in en rotfruktsgratäng i ugnen och ska diska upp det sista innan Björn och Jimmy kommer hit!

Upptäckte även förut att jag har sjukligt ont på mina höftben och på magen precis ovanför, och har undrat vad i hundan jag har gjort! (Jo, jag tänkte vad i hundan!) Nu kom jag på vad det kan vara som har orsakat detta. Mina byxor jag hade igår! Dom var så jääävla tajta så det är nog det som har orsakat min smärta! Spännande va?
Nej, nu har Björn och Jimmy kommit!

Todels!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur hade ni det igår då? Hoppas att ni fick en superrolig kväll :D hade så gärna varit med er, dumt att jag inte kunde det. Men vi får se till att festa snart tycker jag! Puss

2009-10-18 @ 13:25:11
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0