Ännu ett vikariat!

Hello =)
Pratade precis med min chef för en liten stund sen, och nu har jag fått mitt vikariat i Skåre förlängt!
Fick välja mellan att ta vikariatet eller att bara fortsätta som timvikarie. Jag började fundera.
Jag vill ju väldigt gärna vara i K/R, pga det är den gruppen som jag började i, men samtidigt. Vem vet hur mkt man får jobba där? Går jag på schema så har jag ju jobb, garanterat. Men samtidigt så har jag jobbat så mkt på sistone, så det kan ju vara skönt att vara lite ledig?
Men vafan! Jag tog viket =)
Ska nog faktiskt sätta mig och läsa på lite angående insulin, för det kan vara bra att få delegering på!

Todels!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

Då får du väl lägga in det nya schemat då...såg du jobba kvällen på ons, synd för jag kommer till kd då o stannar till torsdag.

2009-10-23 @ 18:54:56
Postat av: Elin

Great! gRATTIS!

2009-10-26 @ 07:46:10
URL: http://litenelin.blogspot.com

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0