Angående min frånvaro

Hello!
Nu var det ett tag sen man skrev något här, och anledningen till detta är att jag och Björn har varit i Sthlm under helgen! Cecilia fyllde 20 år i fredags och vi åkte ner för att fira henne. Utan hennes vetskap =) Vi satt helt enkelt hemma hos henne och Dogge när hon kom hem ifrån jobbet! (Hon trodde att vi skulle komma nästa helg, och inte denna ^^)

Vi hade tagit med oss älgstek som vi tillagade och vi hade även med oss en tårta, som Cecilias mamma hade skickat med bussen till Karlstad, som vi tog med oss till huvudstaden. På kvällen blev det födelsedagsfirande och fest med en massa trevliga människor hemma hos Cecilia och Dogge!
Av mig fick Cecilia en Backstreet boys biljett, som vi ska tillsammans gå på den 4 december =)

På lördagen så gick jag och Björn och köpte oss brunch på Missisippi Inn, som bestod av amerikanska pannkakor, bacon, äggröra och juice! Underbart gott! Vi gick sen och knackade på hemma hos Björns gamla chef, men han var inte hemma. Spännande va? Gick en runda i Gamla stan sen.
Efter detta så vandrade vi hem till C och D och gick sen till Hangmatta och kollade lite kläder. Sen gick jag och klippte mig. Etter det så blev det att snabbt byta om och göra sig i ordning för att ta taxi bort till Gamla stan och till La Rouge, en restaurang där det var svinmysigt och dyrt. När vi var mätta, belåtna och betydligt fattigare så gick vi bort till Wirströms och tog varsin öl, för att sen ta tunnelbanan bort till Stureplan. (Ni kan va lugna, det var inte frivilligt!) för att mingelfota på en fest. En och en halvtimme senare så mötte vi upp Cecila, Dogge, Kippa, Lo, Jesper mm på en krog på söder där vi sörplade drinkar och skrattade!
Avrundade kvällen vid 1 och begav oss hemåt.

På söndagen så blev det lugnt.
Kanelbullens dag och allt, så jag, Björn, Dogge och Cecilia bestämde oss för att gå på en promenad och sen sätta oss och fika. Promenaden blev väldigt kort då himlen öppnade sig 2 minuter efter att vi hade börjat gå, så vi sökte skydd på ett mysigt fik istället! Efter det så gick vi hem till C och D och tog det lugnt, innan jag och Björn begav oss mot T-centralen och mot bussen hem!

Det var underbart skönt att komma hem och ta ett bad =)
Men det var otroligt kul att komma till Sthlm och hälsa på alla där, speciellt Cecilia! TACK för att vi fick bo hos er och för att vi fick komma. Bilder bjuder jag på lite senare!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack så JÄTTE mycke för att ni kom!! hade jätte trevligt=) vi ska försöka komma till er så snart vi kan;) puss o kram

2009-10-05 @ 20:23:18

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0