091010

Om 10 dagar så fyller jag 21 år. Det ni.
Snart ska jag iväg och jobba. Igen. För andra gången idag.

Igår så var jag lat. Efter att jag hade jobbat klart på Klara, så tog jag bussen in till torget (3 hållplatser) och så tog jag en buss till busstationen därifrån (3 stationer där med) så jag kunde gå av utanför kontoret. På vägen till kontoret så åkte jag förbi systembolaget, och blev förundrad över hur många människor som vistades inne/utanför systemet. Kunde inte fatta varför. Tills jag kom på att det var fredag.

Hej och välkomna till ett liv som inte lever utanför jobbet!

Nej, ut till bussen och åka iväg till jobbet blir!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för den lilla pratstunden idag, alltid lika roligt att prata med dig :) Vill du se snön från idag? Kika in på bloggen får du se. Puss

2009-10-11 @ 20:20:29
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0