Välkommen hem Marie =)

Igår så firade vi att Marie kommit hem ifrån Cypern, där hon tillbringat de senaste 8 månaderna! Vi samlades hemma hos Saaben vid 6 och drog oss vid halv 8 in till stan där vi hade bokat bord på Score för att äta mat! Efter maten så drog vi oss sedan hem till Saaben igen, där festandet fortsatte. Jag gick dock hem vid halv 11, men det var en riktigt trevlig kväll!

Gårdagens bästa:

Linda har precis beställt mat och säger:
Linda: Och så vill jag ha extra aioli till!
Martina (ropar): Åh, det vill jag också ha!
Servitrisen antecknar och tar resterande beställningar och går sedan vidare
Vi pratar på och så får vi in maten

Saaben: Martina, ska du inte ha din aioli också? *pekar på skålen framför Martina*
Martina: Va? Jag vill inte ha aioli!
Jag: Men... Du beställde ju det.
Martina: Neeej, varför skulle jag göra det? Jag tycker ju inte om det!
Alla skrattar
Saaben: Men du ville ju ha det!
Jag: När Linda sa att hon ville ha extra så ropade du att du också ville ha det!
Martina: Va? Nej! Det gjorde jag inte! Varför skulle jag göra det? Jag tycker ju inte om det! Jag måste ju ha trott att hon sa nåt annat!
Jag: Men vad trodde du att hon sa då?
Martina: Jag vet inte. Men gud. Jag tycker inte om ailoi!
hysteriskt gapskratt

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0