Samboavtal och löning!

Igår så började jag och Björn att fixa med vårat samboavtal. En sisådär 1 och ett halvt år efter att vi borde ha skrivit det men, bättre sent än aldrig =)

Ska göra mig i ordning för att dra in till stan och träffa min syster som har förstört sin dygnsrytm genom att vara arbetslös. NÅGON SOM HAR ETT JOBB TILL EN 19-ÅRIG TJEJ?
Ah, tänk om jag hade varit en sviiiinstor bloggerska nu och skrivit detta. Då hade min syster kanke fått jobb. Inbilla oss kan vi väl iaf?

Nej, ska gå och klä på mig och sen styra kosan ner mot stan! Det är ju trots allt fredag och löning, vilket för mig innebär jobba kvällen!


Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0