Nu får det vara nog!

2a september. Det var första gången som hundjävlen i grannlägenheten började med sitt underbara, ihållande skällande. Minst 2 timmar varje gång som den drar igång med detta ljuvliga ljud. Björn har vid ett flertal gånger hört av sig till mannen som äger denna hunden, så att han får tysta odjuret, utan någon större framgång. Han har vid ett par tillfällen fått hem mannen som äger odjuret, så att det har blivit tyst i grannlägenheten.

Nu har det gått förlångt ska jag berätta för dig granne. Nu har det gått förlångt.
Du bokar även för många tvättidspass. Det står det på lappen nere i tvättstugan (och nej, det är inte jag som skriver några lappar. Jag läser dom endast!)

Aschberg med sin tomtenisse nästa? (Dvs, grannfejden, och jag kommer inte ihåg vad aschbergs kumpan heter)

Kommentarer

Kom ihåg! Då jag mer än ofta inte är helt seriös i mina inlägg så tänk efter det faktum! Jag godkänner alla kommentarer, snälla som elaka, då jag får väldigt lite kommentarer! Nämnde jag att jag gillar att baka?


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0